Mall of the Netherlands: een 4-sterren parkeerervaring!

03 Sep 2018

Op de plek waar momenteel winkelcentrum Leidschenhage zich bevindt, verrijst in 2020 “Mall of the Netherlands”. Vastgoedbedrijf Unibail Rodamco creëert met dit prachtige project een uniek, volledig verdekt, winkelcentrum waar ‘een dagje uit’ centraal staat.

Wij zijn dan ook zeer trots dat Unibail Rodamco ervoor heeft gekozen om Scheidt & Bachmann de 4.000 parkeerplaatsen van dit hypermoderne winkelcentrum te laten voorzien van innovatieve parkeersystemen uit onze nieuwe entervo productlijn en aanvullende Smart Solutions.

Bij the Mall of the Netherlands draait alles om het bieden van een hoog service niveau aan haar bezoekers. Het zogenoemde 4-sterren programma. Dit service niveau wordt doorgevoerd in alle aspecten van de locatie en parkeren is daar een ontzettend belangrijk onderdeel van. Met verwachte bezoekersaantallen van 12 tot 14 miljoen per jaar is een goede doorstroom van essentieel belang. Door middel van geïntegreerde kentekenherkenning en een parkeerverwijssysteem wordt het inrijden en het vinden van een parkeerplek zeer gemakkelijk én efficiënt. Hier begint de bezoeker zijn ‘dagje uit’ met een uitermate prettige parkeerervaring!

Bij de realisatie van dit project werken wij samen met diverse partners. Voor het indoor parkeerverwijssyteem werken wij samen met ParkAssist en voor het outdoor parkeerverwijssysteem met ParkAm. De installatiewerkzaamheden zullen worden uitgevoerd door onze partner VKS. 

www.scheidt-bachmann.nl 

Categorieën
Advertenties
Share this on