Worldline lanceert alles-in-één-betaalautomaat

02 Nov 2018

De nieuwste betaaloplossing van Worldline, de VALINA, is uitgerust met de laatste features om te voldoen aan de wensen en eisen die gelden voor onbemande verkooppunten bij het parkeren.

 

VALINA, gebruiksvriendelijk en toegankelijk

De nieuwste betaalautomaat van Worldline is compact, kan tegen een stootje en is voor jong en oud gemakkelijk in gebruik. De VALINA bestaat uit één onderdeel, heeft een  touchscreen met heldere kleuren en is snel en intuïtief, waardoor makkelijk kan worden afgerekend.

 

Bij de compacte VALINA wordt de pincode ingetoetst op het interactieve touchscreen, dus naast de gebruikelijke ‘contactloze’ pinbetalingen kunnen ook bijv. buitenlandse kaarthouders eenvoudig betalen. Of het nu contactloos is, via de chip of magneetstrip, de VALINA ondersteunt het allemaal. De mogelijkheid om bij het in- en uitrijden van parkeergarages te betalen met de betaalkaart behoort ook tot de mogelijkheden.

De voordelen van VALINA op een rij:
 

  • Interactief en intuïtief
  • Veilig en betrouwbaar
  • Energiebesparend
  • Makkelijk in en uit te bouwen
  • Zeer robuust
  • Gebruiksvriendelijk
     

“Met het interactieve scherm van de VALINA wordt het mogelijk om de dialoog met de parkeerder te verbeteren.”

Zeer robuust, onderhoudsvriendelijk en waterafstotend
 

De betaalautomaat beschadigt minder snel en heeft minder onderhoud nodig omdat deze uit één onderdeel bestaat. De automaat is goed beschermd tegen stof en water. De VALINA is zeer robuust gebouwd en daardoor bestand tegen vernieling. Met de ontwikkeling is ook rekening gehouden om deze makkelijk in en uit te kunnen bouwen. Kortom, een betrouwbare betaalautomaat.

Klaar voor de toekomst
 

De VALINA is een betaalautomaat die inspeelt op trends en ontwikkelingen in de markt, zoals het steeds meer versmelten van communicatie- en verkoopkanalen. Zo kunnen in de toekomst applicaties (apps) van derden op de automaat worden geplaatst, die de parkeerder bijvoorbeeld informeren over (gepersonaliseerde) aanbiedingen, coupons, loyaliteitsprogramma’s en andere toepassingen.


Denk aan parkeerkortings voor het aantrekken van nieuwe gasten, de mogelijkheid van gratis parkeren na het bezoeken van een specifieke winkel of een korte enquête om de kwaliteit of belevenis te peilen. Het interactieve touchscreen biedt de gelegenheid om bezoekers beter te leren kennen en te bedienen.

Interesse?
 

Neem dan contact op met:

Tom Egging

Partner Manager Worldline

+31 (0)6 24 91 71 41
LinkedIn
thomas.egging@worldline.com
 

Of vraag er naar bij uw bestaande beleidsadviseur of parkeerterminalleverancier.

Advertenties
Share this on